RoiMeloo keskustelupalsta

Urkan hallivuoro muuttunut

Started by Anonymous, 18 February, 2006, 10:52

Previous topic - Next topic

Anonymous

Laitan nyt myös tänne keskustelupalstalle viimein rekisteröidyttyäni tiedon Urheiluopiston uima-allasvuoron siirtymisestä. Se onkin viikkoa myöhemmin eli 26.2. sunnuntaina ja samaan aikaan kun tänään piti olla, eli 20.00-21.30. Ilmoittautukaa minulle pikaisesti jos meinaatte tulla pulikoimaan. Tiistaihin asti ilmoittautumisia otetaan vastaan. Opiston kajakeilla voi meloa, eli roudaamaan ei tarvitse ruveta jollei välttämättä halua. Olen pahoillani tästä ylimääräisen ilmoittautumisen vaivasta.

P.S. Tuomakselle: Väärti tarkoittaa suurin piirtein samaa kuin jonkin arvoinen. Se tulee ruotsin sanasta värd.

Terveisin Sini (tulikohan se allekirjoitus nyt kaks kertaa...)

Tuomas

Quote from: "Anonymous"
P.S. Tuomakselle: Väärti tarkoittaa suurin piirtein samaa kuin jonkin arvoinen. Se tulee ruotsin sanasta värd.

Tuo merkityksen tiesinkin, mutta tässä tapauksessa se tarkoittikin ystävää. Monikäyttöinen sana, tuo väärti.
"Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong."

AnttiA

Quote from: "Tuomas"
Quote from: "Anonymous"

Tuo merkityksen tiesinkin, mutta tässä tapauksessa se tarkoittikin ystävää. Monikäyttöinen sana, tuo väärti.

Hyvä väärti on paljon väärti!

Antti

Mulla on tilauksessa jokikanootti (Wenonah Rogue, 16 ft). Ja toinen isoisä-väärti kaveriksi. ja isot melat.