RoiMeloo keskustelupalsta

UINNIT 2011 -- Kun melonta ei anna tarpeeksi kontaktia veden kanssa.

Started by Niina, 06 June, 2011, 15:15

Previous topic - Next topic

OS

Quote from: ArttuR on 07 September, 2011, 21:03
Aloitin uinnit kätevästi jo kauden avajaisissa ja samaa linjaa olen jatkanut koko kesän. Marraskoski on tullut tutuksi kolmen uintikerran muodossa mutta Vikakönkäällä uin vain ala-hontolta noin 30 metriä. Matkakoskella uin ruotsinpuolen aallosta alaspäin noin 100 metriä. Vuennonkoskella mikään ei onnistunut ja uin saman laskun aikana useammankin kerran. Kukkolankoskella lävähti oikein kunnolla uin lähes ensimmäisistä aalloista melkein loppuun asti. Ihmettelen jos joku on uinut millään mittarilla enemmän kuin minä  :)

Oletko päässyt lainkaan melomaan uinneiltasi?  ;)

ArttuR

olen päässy ja eskimokin on noussut, mutta niin kuin uinneista näkee vaihtelevalla menestyksellä. :D

ola

On uinteja ollut kiitettävästi tänä kesänä. En tiedä kuka menee kärkeen. Kuusamon 2 pv reissulla meidän porukalla tuli uinteja muistaakseni 19 kpl! Toki melojia oli 10.
enjoy the ride!

norre

Salasanat sivustolle muistuivat mieleen (3kk:den jälkeen). Tämä uinti osio näyttää oikein loistavalta minulle. Ei ole ollut kertaa etteikö olisi saanut virkistäytyä vedessä. Ei voi enää laskea uinteja, kun ei muista niin monta niitä on ollut. Jokaisesta uinti kerrasta jotain oppineena. Virheitä tehty urakalla ja kantapään kautta voittoon. Ensimmäisiä tuentoja alkaa tulemaan, mutta eskimo pysyköön vielä mysteerinä niin jossain asiassa pysyy kärki kahinoissa.

SamiP

Funnelia pukkaa  ;D
Sitjeästä yrityksestä huolimatta Kattilan hevosenkengän hontossa loppui ilmat keuhkoista ::) ja tuloksen jokainen arvata saattaa. Kajakki meni mutta Janne onki sen rannalle alempana ja mies rantautui hiukan kohmettuneena omatoimisesti.

Niina

Näköjään tällä kaudella tulee uiskenneltua kylmissä vesissä. Marraskoskella perjantaina Miia pelasti ja Jukka nauroi rannalla.
:(

HenriW

Quote from: SamiP on 01 October, 2011, 19:10
Funnelia pukkaa  ;D
Sitjeästä yrityksestä huolimatta Kattilan hevosenkengän hontossa loppui ilmat keuhkoista ::) ja tuloksen jokainen arvata saattaa. Kajakki meni mutta Janne onki sen rannalle alempana ja mies rantautui hiukan kohmettuneena omatoimisesti.

Noniin, kuulostaa vallan mainiolta. :)