RoiMeloo keskustelupalsta

Boris ja Frank seuran jäseniksi

Started by OlliVain, 29 November, 2011, 15:32

Previous topic - Next topic

OlliVain

Tervehdys

Pikkujouluissa tuli esille semmoinen asia, että seuran reissuilla aktiivisesti mukana olleet Boris ja Frank pääsevät seuran kunniajäseniksi ilman erillistä hakemusta tai maksua. Tietenkin asian päättää johtokunta tai kevätkokous, mutta toivon, että asiaa kommentoitaisi ennen päätöksen tekoa.

Miltä kuulostaa, saako asia kannatusta??

OlliVain.

OS

Quote from: OlliVain on 29 November, 2011, 15:32... seuran reissuilla aktiivisesti mukana olleet Boris ja Frank ...

Olen ollut sen verran harvakseen mukana seuran reissuilla, että en ole kuullutkaan B:stä ja F:sta.

Ile

29 November, 2011, 18:03 #2 Last Edit: 29 November, 2011, 19:56 by Ile
Minä kehoittaisin ensin arvioimaan sitä, ovatko kyseiset herrat nostaneet vai laskeneet toiminnan tasoa. Itse olen sitä mieltä, että aina heidän mukaan ollessa vaikutus on ensialkuun selvästi nostava. Monesti alaspäin suistuminen on myöhemmin kuitenkin niin voimakasta, että kokonaisuus tahtoo jäädä miinukselle. Ennen kunniajäseneksi nimittämistä olisi varmaan syytä hakkia lisää kokonaisvaltaisia ja mahdollisimman puolueettomia arvioita herrojen ansioista.
"Unelmat vahvistavat sydäntä"

OlliVain

Olen kuullut, että Frank on osallistumassa keväällä seuran pilkkikilpailuihin. Boris ei ole vielä ilmoittautunut. Sen tiedän ainakin, että Frank ja Boris innostavat muita kilpailuihin osallistuvia pilkkimään, että sen puoleen kokonaisuus ei pienen nosteen jälkeenkään voi olla miinusmerkkinen.

Ile

Saamieni tietojen mukaan monet koskimelojat, Olli mukaan lukien, ovat sen verran tuttavallisessa suhteessa Boriksen ja Frankin kanssa, että he lienevät jo jäävejä arvioimaan mainittujen harrojen ansioita. Olisikin parasta, että seura ohjaisi jatkossa herrat retkimelojien arvioitavaksi.
"Unelmat vahvistavat sydäntä"

Niina

PirkkoP

Pirkko