RoiMeloo keskustelupalsta

Melonta ja soutu -lehti

Started by Ile, 05 June, 2012, 07:04

Previous topic - Next topic

Ile

Liiton sivujen mukaan lehti on ilmestynyt 1.6. Naapuriseuran kaverille se oli jo tullut. Onko teille tullut lehti?
"Unelmat vahvistavat sydäntä"

oopee

T. oopee

jems

Hei,

huomasin juuri, että mulle se ei ole ilmestynyt aikoihin  :-\

ola

Mulle tuli kanssa eilen. -ola-
enjoy the ride!

ArttuR

ei ole tullu tännekkään >:(

Ile

Eipä tullu lehteä vielä tänäänkään. Piti tarkastaa olenko maksanut jäsenmaksun. Olen. Mikähän nyt tökkii?

OS

Ei ole tullut myöskään Etelärantaan.

Niina

Ile

Ei ollu kirjastossakaan  :'(

Kirjastosta mukaan tarttui Olli Kuusiston Melan kärjessä jäätikkö - Melontaretkiä Pohjoiskalotilla  :)

Krisse

Eipä ole meillekään vielä tullut :(

Ile

Ei tullut tänäänkään. Lähetin liittoon s-postikyselyn asiasta.

jems

Ile

Lehti ei tullut tänäänkään, eikä vastausta liitosta  ???

Ile

Vastaus tuli:
"Rovaniemen Melojilta ei ole tänä vuonna tullut tänne yhtään tilausta tai vanhan tilauksen uusintaa, siksi lehtiäkään ei ole toimitettu. Joillekin on tilaus tehty viime kesänä, joten he ovat saaneet viimeisimmän lehden, koska tilausjakso on aina vuoden mittainen."

Seuramme toimihenkilöt korjaavat asian pikaisesti.

OS

Quote from: Ile on 07 June, 2012, 14:39
Vastaus tuli:
"Rovaniemen Melojilta ei ole tänä vuonna tullut tänne yhtään tilausta tai vanhan tilauksen uusintaa, siksi lehtiäkään ei ole toimitettu. Joillekin on tilaus tehty viime kesänä, joten he ovat saaneet viimeisimmän lehden, koska tilausjakso on aina vuoden mittainen."

Seuramme toimihenkilöt korjaavat asian pikaisesti.

Vuoden ykkösnumero tuli joskus alkuvuodesta, mutta kakkonen ja kolmonen ovat jääneet tulematta. Nythän syy selvisi. Puuttuvat lehdet on ainakin aikaisemmin saanut tilattua liitosta.