RoiMeloo keskustelupalsta

Perämeren melontapäivät Raahessa

Started by oopee, 23 April, 2013, 20:25

Previous topic - Next topic

Linked Events

oopee

PeräMeren MelontaPäivät 19.-21.7.2013 (http://peramerenmelontapaivat.blogspot.fi/) on viikonlopun mittainen merimelontatapahtuma, joka tarjoaa monipuolisia ja laadukkaita kursseja sekä hienoja retkiä Raahen saaristossa.

Tapahtuman järjestää Oulun K&C ry ja Pikkulahden palvelut Raahessa. Ilmoittautuminen tapahtumaan suoraan järjestäjien ohjeiden mukaan.

Kokoamme Rovaniemen melojista osallistujat kimppakyytiin ja yhteiselle leiripaikalle. Seuran kalusto on varattavissa Raahen reissulle. Joten ilmoittele retkivastaava@roimeloo.net jos olet lähdössä Raaheen.
T. oopee

OlliVain

Ohjelma ja aikataulut ilmestyvät lähiaikoina. Ilmoittautumis- ja maksuohjeet myös. Suosittelen tapahtumaan osallistumista erityisesti rertkimelonnasta kiinnostuneille. Vaikka kysymyksessä on merimelontapäivät, suurin osa kursseista ja koulutuksista on suunnattu aivan tavallista retkimelontaa harrastaville.

OlliVain

Ilmoittautuminen on nyt mahdollista. Kurssit ja aikataulu on julkaistu. Ei muuta kuin ilmoittautumaan: http://peramerenmelontapaivat.blogspot.fi/p/yhteistyokumppanit.html

OlliVain

Jaahas. Miten on kulkemiset Raaheen. Ketä meitä on Rovanimeltä lähdössä? Vois harkita kimppakyytiä/kyytejä. Minun pitää lähteä perjantaina aikaisin aamulla. Kyytiin sopii yksi henkilö, jos menen omalla autolla. Lähtö olisi hyvä jo klo 7, jotta ehtii ajoissa paikalle.

Voin toki matkustaa jonkun kyydilläkin.

Vois tälle osiolle laittaa, jotta koska on menossa ja millä menee. Saa sumplittua mahollisimman kyydit mahollsiimman vähillä autoilla.

Ile

Minä lähden ja aamun varhainen lähtö sopii.
"Unelmat vahvistavat sydäntä"

oopee

Hei,

- Hemmo tulee kai etelän suunnalta Raaheen omalla kyydillä
- Mites Juhani P ?

Minä joudun osaltani perumaan PMMP:n tänä vuonna. Perskeles. Pitkin hampain. Kaikki suunniteltu ei mahdu järkevästi ohjelmaan. Ensi torstaina tullaan Inarilta ja seuraavalla viikolla pitäisi palata Oulun suunnalle.

No - Perustetaan Rovaniemi-Turku leiri Hankoon sitten elokuun HSKG:ssa.
T. oopee

Hemmo

Joutuu kans PMMP.n jättämään tänä vuonna pois ohjelmasta kiertueen lyhentyessä yllättäin  :(

pekkale

Hei !
Minä olen menossa varhain pe aamuna ja palaan lauantaina iltaruokailun jälkeen.
Ken sopii sapluunaan otan kernaasti mukaan.
T. Pekka

Kaisku

Hei!

Saan perjantain sittenkin töistä vapaaksi, joten lähtö mahdollistuisi. Minulle sopii pe-la-visiittikin, jos Pekan kyytiin mahtuu. Joten alustavasti kyselen, että mahtuuko? Kalustoasia on vielä vähän auki, en tiedä lähteekö paatti täältä mukaan vai saako niitä paikan päältä.

T. Kaisku

OlliVain

RoiMelon kajakkeja saa lainata tapahtumaan. Soitat kalustopuhelimeen ja varaat sopivan kajakin. Sunnuntaina paluukyyteihin varmaan sopii mukaan. Katsotaan lähtijöiden määrää ja sitten tiedetään, otetaanko kärry mukaan. Paluukyydissä tulee seuralle ainakin yksi Tiwok, joten tilaa tarvitaan ainakin yhdelle ylimääräiselle kajakille.

pekkale

Hei !
Kaiskulle tiedoksi, menokyytiin mahtuu kajakki kuljettajineen. Paluumatkalla lauantaina yövyn sukulaisissa Oulussa, joten se voinee tuottaa sulle hankaluuksia? Olen vielä yhteyksissä muihin lähtijöihin, vois ajoittaa lähdön samoihin aikoihin. Mun puh. 0405379866 soittele, niin sovitellaan.
T. Pekka

Kaisku

Hei! Tänään sain töistä kuulla, että perjantain vapaapäivä ei onnistukaan. Joudun siis jättämään reissun väliin. Harmi! Pahoittelut venklauksesta ja kiitos kuitenkin kyytitarjouksista. Nauttikaahan mereilystä!

T. Kaisku

Ile

Olipas taas antoisat päivät. Uutta mielenkiintoista opittavaa tuntuu riittävän vuodesta toiseen.
Henri ei ilmeisesti ollut tutustunut päivien ohjelmaan, sillä mukana oli kuin hänelle räätälöity tapahtuma: Boogien katseluretki  ;D
"Unelmat vahvistavat sydäntä"

HenriW

Quote from: Ile on 22 July, 2013, 08:01
Olipas taas antoisat päivät. Uutta mielenkiintoista opittavaa tuntuu riittävän vuodesta toiseen.
Henri ei ilmeisesti ollut tutustunut päivien ohjelmaan, sillä mukana oli kuin hänelle räätälöity tapahtuma: Boogien katseluretki  ;D

No nyt on kova! Kai kuitenkin kävitte tarkastamassa pookiet siellä?