RoiMeloo keskustelupalsta

Meriretki 14. - 16.8.

Started by katiur, 07 May, 2015, 19:50

Previous topic - Next topic

Linked Events

katiur

Lisätietoja lähempänä.

Hemmo

Jos tuo ajankohta jostain syystä vaihtuisi, niin kyllä kovasti ilahtuisin. Vikakönkäällä räftätään juuri tuona lauantaina.

OlliVain

Siirtäkää niitä räftikisoja.

SamiP

06 August, 2015, 18:22 #3 Last Edit: 06 August, 2015, 18:24 by SamiP
On ollu hiljaista tällä saralla  ::)  Onkohan ketään kiinnostuneita. aattelin ainakin itse tod. jonnekin lähteä  (Skomakaren Sandskär), vai olisiko räftikisojen takia mentävä viikkoa möhemmin ??

kokri

Kiinnostaa, kiinnostaa. Toivottavasti muitakin kiinnostais! Ajankohta ?
TiinaK

pekkale

Kiinnostaa kovasti. Olenkin odotellut, milloin retkestä tulee lisätietoa.

liivi

Kiinnostaa, kiinnostaa! Kunpa vaan tietäisi minkälaiselle porukalle retki on tarkoitettu. Voiko ikääntynyt naisihminen Tiwogilla lähteä mukaan?

SamiP

09 August, 2015, 19:21 #7 Last Edit: 10 August, 2015, 17:13 by SamiP
Säävarauksella  perjantai iltana Seskarösta Skomakareen yöksi  (11km)ja lauantaina sandskäriin saunomaan  (22km), Aamulla takasin Seskaröön (18 km).
Pystyttävä melomaan mahdollisesti kohtuullisessakin  aallokossa (1m)  suurimmat selkien ylitykset 5-7 km.
Rauhallinen tahti ei kiireellä ja taukoja saa ja pitää pitää. 8)  Hyvän uimarannan sattuessa ja kelien ollessa kohdillaan uiskennellaan ja melotaan myöhemmin.
Telttamajoitus.  Melontavarustus sen mukaan, että merivesi on viileäää vielä jos kellua joutuu pitempään.

Ilmoitelkaahan tulosta tähän ketjuun tai minulle 0400 724385

Perjantaina olisi hyvä päästä lähtemään mahd aikaisin jotta ilta ei mene kovin myöhään leiriin tuloon. melonta aika on 2-3 h. Itse olen jo Keminmaassa, ilmoittakaa kuinka aikaisin pääsette Rovaniemeltä lähtemään.

pekkale

Hei !
Onko kenkään lähdössä meriretkelle ?

kokri

KIITOS SAMI että mahdollistit retkemme Perämeren "paratiisi-" saarille ja -rannoille.!! 

tiina

OS

Facebookittoman mielestä olisi mukava nähdä paratiisikuvia tälläkin foorumilla.

pekkale

Hei !
Laittaisin mielelläni kuvia meriretkestä foorumille, mutta en osaa. Lähetettävän tiedoston koko on sen verran suuri, ettei se ilmeisesti onnistu ? Voisiko joku neuvoa ? Kiitos !

Ile

"Rajoitukset: korkeintaan 4 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 600KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 250KB".
Eli kuvat pitää käsitellä ennen kuin ne käyvät tänne.
"Unelmat vahvistavat sydäntä"