RoiMeloo keskustelupalsta

Meltausjoelle 21.5

Started by Mikko, 15 May, 2016, 11:46

Previous topic - Next topic

Mikko

15 May, 2016, 11:46 Last Edit: 16 May, 2016, 10:03 by Mikko
Hei

Olisiko innostusta lähteä melomaan Meltausjoki, minulla ei aikaisempaa melontakokemusta joesta ole. Kaipaisin "kokeneempaa" seuraa mukaan.

Vettä joessa vielä riittänee, kesää kohti alkaa kivet pohjaa raapimaan.

Lähtöpaikkoja olisi Välikosken silta, Unarinkönkään alapuoli tai jos lyhyemmän reissun haluaa niin Marivaarasta voi myös aloittaa.

Jos innokkaita lähtijöitä on niin mikä olisi sopiva ajankohta reissulle?

ola

Minä kävin siellä melomassa eilen. Vettä oli hyvin ja tie ei ollut kauhean pehmeä. Lähtöpaikkana käytän yleensä Pitkäperttauksen yläpuolella olevaa vuokrakämppää. Oisko se Marivaaran varaustupa.
enjoy the ride!

Sirke

Innostusta löytyy, kokemusta ei niinkään. Eli vain hyvää seuraa tarjolla mukaan :)

HenriW

Voishan tuon käydä tirpaisemassa. Milloin Mikko meinasit? Mitä enemmän vettä, sen parempi, eli vois kokeilla pykätä settiä vaikka ensi viikolle. Jos viikonloppuna sipaisee, niin sitähän voisi vetaista pitkän reissun Unarinkönkäältä (toki yläpuolelta) Meltaukseen. Jos arkena, niin toki huomattavasti lyhyempi setti.

Mikko

Ensi viikonloppuna 20.-22.5 minulle ainakin sopisi pitempi reissu. Sopii myös pienempi reissu viikolla töiden jälkeen. Miten muille sopii, mennäänkö viikonloppuna mieluummin?

Henri meinaatko että on parempi aloittaa reissu joen isoimmasta kuohusta 8)

HenriW

Jos alustavasti tekisi niin, että lähtö lauantaina aamulla ja kotia illaksi? Lähtis vaikka laskupaateilla lätkyttämään ja tekisi leppoisan retken. Onko kiinnostuneita muita?

Mikko

Lauantai aamun lähtö sopii mainiosti.

kokri

Tiina lähtee.

Ps
Henri, melontakauden avajaisissa tarjottu  keitto, jossa oli "sitä sun tätä" oli erinomaista! Kiitos kokille/kokeille!

HenriW

Ourai,

eli Tiina ja Mikko ovat ainakin autoillen liikkeellä; toisin sanoen, lyödään homma lukkoon ja kalenteriin?