RoiMeloo keskustelupalsta

Roimelo t-paitojen tilaaminen

Started by merja, 06 September, 2017, 06:24

Previous topic - Next topic

merja

Jos haluat tilata legendaarisen Roimelo t-paidan niin tässä toiminta-ohjeet ja lisätietoa:

- Paita on puuvillaa ja edessä iso roimelo logo. Hinta 8 euroa.

- Värivaihtoehtoja on kaksi: musta paita (valkoisella painatuksella) tai valkoinen paita (mustalla painatuksella)

- Paitaa voi tilata perusmallisena tai ns. naisten t-paitana. Naisten t-paita eli "lady fit" on myös pyöreällä kaula-aukolla ja hiukan istuvampi, kuin perusmalli. HUOM. jos et tilatessa mainitse mitään mallista niin tilaan automaattisesti perusmallin.

- Sitä saa mitä tilaa! Jos tilaat tavoitepaidan, mutta deadlinen jälkeen alkaa harmittamaan ("Ei minulle ikinä kasvakaan niin leveät hartiat kuin Pasilla") niin kannat itse vastuun. Tilaajana en tarvitse itse ylimääräisiä t-paitoja, mutta rahalle on käyttöä... eli jos tilaat jotain niin muistathan myös maksaa sen ja lunastaa itsellesi!

- Mallipaitoja eri kokoisina öytyy meiltä Nivavaarasta jos haluaa sovittaa. Jos löytyy paljon kokeilijoita niin paidat saattaa siirtyä viikonlopuksi vajalle.

- TILAA ITSELLESI T-PAITA SÃ,,HKÃ-POSTILLA sunnuntaihin 17.9. klo 20 mennessä:  memuston(at)gmail.com 
muista mainita OMA NIMI, PAIDAN VÃ,,RI (musta vai valkoinen), KOKO, KPL MÃ,,Ã,,RÃ,, jos haluat useamman. Muista mainita erikseen jos haluat LADY FITin.

- Paluupostissa saat kuittauksen, että sähköposti on tullut perille ja maksuohjeet. Ei kannata huolestua jos sähköpostiin ei vastata heti tai viikonloppuna...pitäähän sitä ihmsen meloakin. :) Paidat ehtinee hyvin Syyskauden avajaisiin, joten saunan jälkeen sinullakin on jotakin puhdasta päälle pantavaa

merja

Ai niin, kokoja löytyy seuraavasti:
Perusmalli: XS-4XL
Naisten ladyfit XS/34- XL/42
JUNIOREIDEN senttikoot (Risto, nyt tarkkana): 90/100, 110/120 , 130/140, 150/160

merja

Mallikokoja löytyy nyt vajalta! Paidat on siellä ainakin viikonlopun yli eli jos koko mietityttää niin käykäähän kokeilemassa.

merja

Haen paidat tänään pois vajalta ja palauta ne liikkeeseen huomenna perjantaina. Sunnuntaihin asti on kuitenkin aikaa tilata.